Adres do wysyłki reklamowanego towaru: DNI - PL Sp. z o.o. , Bratysławska 1A, 31-201 Kraków
Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego sprawdzenia dostarczonego towaru i w razie potrzeby, poinformowania sprzedawcy o stwierdzonych wadach. Kupujący ma możliwość zgłoszenia reklamacji oraz wad sprzedawanego towaru, nie później niż 12 miesięcy od otrzymania towaru.
Reklamacje dotyczące towaru będą rozpatrywane w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania, chyba że sprzedawca i kupujący ustalą inaczej.
W przypadku uzasadnionej reklamacji sprzedawca pokrywa koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru do sprzedawcy.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów związanych z reklamacją.
Prawo do złożenia reklamacji wygasa w następujących przypadkach:
- uszkodzenia towaru podczas transportu (szkody te należy zgłosić kurierowi przy odbiorze),
- w przypadku nieprawidłowego obchodzenia się z towarem,
- jeżeli produkt został zużyty w więcej niż 1/3 jego objętości,
- reklamowany towar stracił datę ważności.