Zasady realizacji zamówień.
1. Sposoby składanie zamówień.
Zamówienie można złożyć:
- telefonicznie, pod numerem Tel. 12/619 20 32
- e-mailem, na adres: paczki@drnona.pl
- przez internetowy system zamówień www.solaris.drnona.pl
2. Przyjęcie zamówienia.
Aby zamówienie zostało zrealizowane należy każdorazowo podać:
- numer ID oraz imie i nazwisko
- dokładny adres (ulica i numer, miasto, kod)
- kontakt zwrotny (telefon, e-mail)
Zamówienia w formie telefonicznej mogą być składane w dniach roboczych od godz. 9.00 do godz. 17.00.
Zamówienia w formie faksu, e-mailu oraz za pomocą systemu „Solaris” mogą być składane przez 7 dni
w tygodniu, 24 h na dobę.
Wyjątek: Zamówienia nie będą realizowane w pierwszy i ostatni dzień pracujący każdego miesiąca.
3. Realizacja zamówienia.
Przesyłki są wysyłane w ciągu 48 godzin.
W przypadku paczek opłacanych z góry realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu otrzymania
potwierdzenia wpłaty. (Potwierdzenie prosimy wysyłać na e-mail działu zamówień tj. paczki@drnona.pl).
Towar wysyłany jest do Klienta wyłącznie za pośrednictwem firmy Kurierskiej DPD.
Dzień i godzina dostarczenia Przesyłki zależy wyłącznie od firmy Kurierskiej DPD.
4. Koszty oraz sposoby zapłaty za towar i przesyłkę.
Płatność z góry:
– jeżeli zamówienie jest mniejsze niż 1000 PLN-stała opłata 18 zł, koszt ponosi zamawiający.
– jeżeli zamówienie przekracza 1000 PLN, koszty przesyłki ponosi firma.
(Uwaga: na sumę 1000 PLN może się składać kilka zamówień – towar jednak musi być wysłany
do jednego Odbiorcy).
Płatność przy odbiorze:
– jeżeli zamówienie jest mniejsze niż 1000 PLN-stała opłata 20 zł, koszt ponosi zamawiający.
– jeżeli zamówienie przekracza 1000 PLN, koszty przesyłki ponosi firma.
5. Dane do przelewu:
D.N.I.-PL. Sp. z o.o.,
ul. Bratysławska 1A
31-201 Kraków
Nr konta Alior Bank: 58 2490 0005 0000 4530 5582 9910
Tytułem: za zamówienie Imie i Nazwisko